مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-22سياسي

وزیر کار:جامعه کارگری جمهوری اسلامی ایران را به خودکفایی رسانده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید صولت مرتضوی امروز در بازدید از معدن زغالسنگ هشونی کوهبنان در جمع کارگران این معدن اظهار داشت: هفته دولت بستری برای بیان دیدگاه های آحاد مختلف مردم و شنیدن سخن جامعه کارگری و پای خاطرات نشستن و تقدیر از زحمات این عزیزان است.

وی با اشاره آن اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشمار است، گفت: مهم ترین توفیق جمهوری اسلامی ایران استقلال سیاسی و اقتصادی است.

 مرتضوی با اشاره به اینکه استقلال سیاسی ما برگرفته از استقلال اقتصادی است، بیان داشت: استقلال اقتصادی ما مدیون تلاش ها و خروجی پنجه های پینه بسته شما کارگران است و این جامعه کارگری است که جمهوری اسلامی ایران را به خودکفایی رسانده است.

وی افزود: در برخی از دیدارهایی که با کشورهای خارجی داریم، با توجه به تحریم های اقتصادی، جنگ تحمیلی و تحریم های فلج کننده، زمانی که به ایران سفر می کنند و این همه پیشرفت و توسعه را می بینند، انگشت حیرت به دندان می گیرند.

مرتضوی تصریح کرد: همه توفیقات کشور هنر کارگران، کارشناسان و دانشمندان است که قادر به بیان تقدیر از وسعت خدمات شما عزیزان نیستیم.

 وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار است، تاکید کرد: سیاست های ایران هراسی دشمنان دیگر نخ نما شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار:جامعه کارگری جمهوری اسلامی ایران را به خودکفایی رسانده است

وزیر کار:جامعه کارگری جمهوری اسلامی ایران را به خودکفایی رسانده است