مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-24پزشكي

آلودگی ناشی از آتش سوزی های کانادا معادل استنشاق دود سیگار است


طبق یافته های اولیه متخصصان دانشگاه «راتگرز» در آمریکا، آتش سوزی های جنگلی کانادا در تابستان امسال (2023)، مردم را در معرض آلودگی هوا معادل با حجمی از دود سیگار قرار داده که از زمان ممنوعیت استعمال سیگار در فضای سرپوشیده در سال 2006 میلادی تاکنون مشاهده نشده بود.

- طبق یافته های اولیه متخصصان دانشگاه راتگرز در آمریکا، آتش سوزی های جنگلی کانادا در تابستان امسال (2023)، مردم را در معرض آلودگی هوا معادل با حجمی از دود سیگار قرار داده که از زمان ممنوعیت استعمال سیگار در فضای سرپوشیده در سال 2006 میلادی تاکنون مشاهده نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشریه تخصصی مدیکال اکسپرس ، بخش هایی از فیلادلفیا ی آمریکا حداقل دو روز در این هفته تحت هشدار کد نارنجی قرار داشت که به دلیل دود آتش سوزی در جنگل ها بوده است.

کد نارنجی نشان می دهد که هوای بیرون ممکن است برای افراد مسن، کودکان و کسانی که بیماری دارند، ناسالم باشد.

بر اساس بیانیه ای که منتشر شد، متخصصان در این مطالعه که در دست انجام است به دنبال درک تأثیر آتش سوزی بر کیفیت هوا در شمال شرقی ایالات متحده و ارائه بینشی در مورد چگونگی تأثیر این آلودگی بر سلامت مردم بودند، زیرا چنین آتش سوزی هایی با تغییرات آب و هوایی مکررا اتفاق خواهند افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی ناشی از آتش سوزی های کانادا معادل استنشاق دود سیگار است

آلودگی ناشی از آتش سوزی های کانادا معادل استنشاق دود سیگار است