مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 22:252023-07-27فناوري

خسارت باران های مونسونی به تأسیسات فنوج


فرماندار فنوج از خسارت باران های مونسونی به تأسیسات و زیرساخت های این شهرستان خبر داد.

- به گزارش، شعیب عارفی شامگاه امروز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در پی بارشهای شدید عصر امروز در سطح شهرستان، خسارتهای زیادی به خطوط انتقال برق در شهرستان فنوج وارد شده که بر اثر آن برق تعداد 60 روستا در دو بخش مرکز فنوج وبخش کتیچ بطور کلی قطع شد.

فرماندار فنوج ادامه داد: خطوط مخابراتی در بخش کتیچ بخاطر پارگی فیبرنوری بطور کلی قطع و ارتباط مخابراتی مردم مختل شده است.

عارفی بابیان اینکه سه ترانس برق در سطح شهر فنوج دچار خسارت جدی شده است، ادامه داد: در مرکز شهر فنوج نیز بدلیل شکستی درختان در معابر و تیرِ چراغ های برق خسارتی هایی وارد شده که تلاش نیروهای شهرداری برای روان سازی عبور مرور ادامه دارد.

وی گفت: منازل مردم درمحله کَلُک دچارآبگرفتگی شده و برای اسکان اضطراری مردم مکان هایی مثل مدرسه حضرت هود، مدرسه شهیدرجایی و سالن تربیت بدنی در نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است.

وی گفت: برق دهستان مسکوتان بخش کتیچ و چندین روستای دیکر به حالت عادی بازگشته و تلاش برای برق دار کردن سایر روستاها همچنان ادامه دارد.

عارفی بیان کرد: برآورد اولیه خسارت سامانه مونسون در دو بخش برق و زیر ساختهای شهری، نشان می دهد که بیش از 11 میلیارد تومان خسارت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت باران های مونسونی به تأسیسات فنوج

خسارت باران های مونسونی به تأسیسات فنوج