مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-15اقتصادي

دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند.

محمدکاظم منزوی 24 مردادماه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری از اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی برای هماهنگی با بانک های عامل در پرداخت تسهیلات تبصره 16 در استان قدردانی و اظهار کرد: اقدامات بسیاری از بانک ها نیز قابل تقدیر است زیرا با اختیار خود و یا کسب اختیار از مرکز تعدادی از پرونده های تکمیل شده مشتریانی که زمان قانونی اعطای تسهیلات آن ها گذشته بود را پرداخت کردند که بانک صادرات در این زمینه پیش رو بوده است.

وی در خصوص ثبت سامانه رصد، افزود: دستگاه های اجرایی باید بررسی کنند که هر شخصی که از تسهیلات تبصره 16 استفاده کرده است حداقل باید یک شغل ایجاد کند و با توجه به اینکه 7995 متقاضی در استان تسهیلات دریافت کرده اند باید حداقل همین تعداد شغل ایجاد شده و در سامانه رصد ثبت شده باشد که اینگونه نیست، دستگاه ها اجرایی باید با هماهنگی بانک تعداد شغل ایجاد شده در حوزه کاری خود را در سامانه رصد ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند

دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند