مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-16دانش

تحصیل 133 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کردستان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: هم اکنون 133 دانشجوی خارجی در واحد بین الملل این دانشگاه در سنندج مشغول به فعالیت هستند و این روند همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد میمنت آبادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سال 62 فعالیت خود را در کردستان شروع کرده و هم اکنون علاوه بر سنندج در چهار شهرستان دیگر استان نیز شاهد واحدهای تابعه هستیم.

وی افزود: هم اکنون 317 نفر هیئت علمی و 13 هزار و 107 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

میمنت آبادی خاطرنشان کرد::برای ارتقای تدریس در دانشگاه آزاد افرادی که دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد هستند می توانند به عنوان دستیار آموزشی در کنار اعضای هیئت علمی مشغول به فعالیت شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 133 دانشجوی خارجی نیز در حوزه بین الملل در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و این روند تداوم خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: سومین جشنواره سراسری مولودی خوانی نبوی همزمان با عید مبعث در سنندج برگزار می شود.

میمنت آبادی افزود: این جشنواره از سری برنامه های امامت و مهدویت بوده و در سه بخش آزاد، دانشجویی، علمی و پژوهشی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 133 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کردستان

تحصیل 133 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کردستان