مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-20سياسي

حسین پور : طرح مسکن ملی نباید فقط به کلانشهر ها اختصاص یابد


دبیر کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس گفت : طرح مسکن ملی ، نباید فقط مختص کلانشهرها باشد و این طرح در نقاط محروم نیز اجرا شود.

- امان اله حسین پور نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس در مورد طرح سوالش از وزیر راه و شهرسازی که فردا دوشنبه در کمیسیون عمران مجلس مطرح می شود، گفت : محوری ترین موضوع سوال، مسکن است که مستلزم هماهنگی در دستگاه های اجرایی در دولت است و طرح مسکن ملی ، نباید فقط مختص کلانشهرها باشد و این طرح در نقاط محروم نیز اجرا شود.

وی افزود: محور دیگر سوال، مشکل در پایانه های مرزی استان آذربایجان غربی است که با وجود چهار پایانه مرزی ، ضعف در ساماندهی و نبود مدیریت واحد در پایانه های مرزی ، مشکلات عبور ترانزیت و ارسال محموله های صادراتی شاهد بروز مشکلاتی هستیم.

دبیر کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی اذعان داشت : مشکلات راه های  روستایی و به روز رسانی ماشین آلات جاده ای در راه های صعب العبور است که با بارش برف ، راههای ارتباطی قطع می شود و به خاطر نبود ماشین آلات بروز برف روبی ، تردد و خدمات دهی کاهش پیدا می کند .

حسین پور اظهار کرد : موضوع سوال دیگر از وزیر در مورد مسئله راه آهن در آذربایجان غربی هست که با وجود احداث خط ریلی و ایستگاه های راه آهن ، هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین پور : طرح مسکن ملی نباید فقط به کلانشهر ها اختصاص یابد

حسین پور : طرح مسکن ملی نباید فقط به کلانشهر ها اختصاص یابد