مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-19سياسي

وزارت آموزش و پرورش باید شعار عدالت آموزشی را در مناطق محروم عملیاتی کند


اقدامات مسئولان و انتقال معلمان با تجربه از این منطقه فقط مهاجرت و ترک تحصیل ها را افزایش می دهد، وزارت آموزش و پرورش باید شعار عدالت آموزشی را در مناطق محروم عملیاتی کند.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه کوهسرخ گفت: اقدامات مسئولان و انتقال معلمان با تجربه از این منطقه فقط مهاجرت و ترک تحصیل ها را افزایش می دهد، وزارت آموزش و پرورش باید شعار عدالت آموزشی را در مناطق محروم عملیاتی کند.

حجت الاسلام محمود رضایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی چند روز گذشته انتقالی 50 نفر از معلمان و مدیران کوهسرخ برای رفتن به سایر شهرستان ها از جمله کاشمر قطعی شده است، افزود: در حالی این اتفاق افتاده که خود کوهسرخ از کمبود نیرو به شدت رنج می برد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص پیگیری های بسیاری داشته ام، تصریح کرد: متأسفانه نیروهای با تجربه کوهسرخ را به دیگر مناطق می فرستند و مجدد نیروهایی که از تجربه کمتری برخوردارند را به این منطقه منتقل می کنند.

نماینده ولی فقیه در کوهسرخ با انتقاد از اینکه کوهسرخ آزمایشگاه شده است، بیان کرد: این آفت بزرگی است که مناطق محروم، محروم تر و مناطق برخوردار، برخوردارتر می شوند، چه ضرورتی دارد که نیروهای با تجربه شهرستان به مرکز قطب بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پرورش باید شعار عدالت آموزشی را در مناطق محروم عملیاتی کند

وزارت آموزش و پرورش باید شعار عدالت آموزشی را در مناطق محروم عملیاتی کند