مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-16ورزشي

مسابقات هاپکیدو Whf قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار می شود


مسئول سبک هاپکیدو whf استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی نونهالان و نوجوانان این سبک به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

- مسابقات "هاپکیدو Whf " قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه مسئول سبک "هاپکیدو whf " استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی نونهالان و نوجوانان این سبک به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

احمدرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جایگاه خوب کرمانشاه در سبک هاپکیدو whf اظهارکرد: به این منظور میزبانی مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی نونهالان و نوجوانان این سبک به کرمانشاه واگذار شده است.

وی افزود: این مسابقات در بخش پسران طی روزهای 26 و 27 مرداد در سالن کارگران کرمانشاه واقع در چهارراه رودکی برگزار خواهد شد.

مسئول سبک هاپکیدو whf استان کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی ارمنستان است، گفت: جمعا 600 ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات شرکت می کنند که حدود 100 نفر آنها از استان کرمانشاه هستند.

وی در ادامه هاپکیدو whf را رشته ای شبیه تکواندو دانست و یادآور شد: این رشته تلفیقی از پرش طول و ارتفاع، دفاع شخصی، کار با سلاح و مبارزات کیوروگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات هاپکیدو Whf قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار می شود

مسابقات هاپکیدو Whf قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار می شود