مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-17بين الملل

سفر مارک میلی به تل آویو در پی وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل آویو سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی ها از وضعیت آشفته ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه اعتراضات ادامه دار به اصلاحات قضایی، مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا هفته آینده به سرزمین های اشغالی سفر می کند.

بنابر گزارش ها تاکنون هزاران نفر از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به لایحه اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو، فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورده اند.

شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد دلیل اصلی سفر این ژنرال آمریکایی به تل آویو بررسی تاثیر بحران موجود در ارتش رژیم صهیونیستی بر نیروهای آمریکایی حاضر در خاورمیانه است.

این سفر در چارچوب پیگیری های دقیق آمریکا نسبت به امور داخلی این رژیم و بحث های مطرح شده در خصوص میزان آمادگی ارتش در هرگونه درگیری احتمالی آینده است.

در همین زمینه پایگاه اینترنتی واللا نیز گزارش داد که مسئولان ارشد دولت آمریکا از نزدیک تنش های رو به افزایش میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان عالی رتبه ارتش را دنبال کرده و ژنرال مار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مارک میلی به تل آویو در پی وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی

سفر مارک میلی به تل آویو در پی وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی