مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-06حوادث

بوشهر از استان های امن کشور است/ رتبه آخر در شرارت، نزاع و سرقت


فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به امنیت مطلوب در این استان گفت: استان بوشهر در سرقت ها رتبه 27 کشور را دارد و در زمینه شرارت در آخرین رده بین استان ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد امنیت و تقویت احساس امنیت در بین مردم دارند.

وی سامانه 110 را کانال ارتباطی مردم و پلیس دانست و بیان کرد: امسال میزان تماس ها با این سامانه پنج درصد افزایش یافته و در مجموع 300 هزار تماس صورت گرفته که 93 هزار مورد عملیاتی شده است و 211 هزار تماس نیز منجر به راهنمایی و ارشاد توسط پلیس شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه ارتباطی 197 به منظور بیان نظرات مردم در مورد پلیس عنوان کرد و افزود: در سال جاری انتقادهای مردم 23 درصد افزایش، شکایت از پلیس 65 درصد کاهش، پیشنهادها و درخواست ها 9 درصد کاهش و تقدیرها 14 درصد کاهش داشته است.

بوشهر آخرین استان کشور در شرارت وی از افزایش 9 درصدی ارائه خدمات گذرنامه در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: صدور روادید 109 درصد افزایش یافته و صدور پروانه اقامت نیز 40 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر از استان های امن کشور است/ رتبه آخر در شرارت، نزاع و سرقت

بوشهر از استان های امن کشور است/ رتبه آخر در شرارت، نزاع و سرقت