مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-22اقتصادي

معادن زغالسنگ کرمان پتانسیل تبدیل شدن به ژئوتوریسم علمی و تفریحی دارند


رییس مجتمع منطقه معدنی هشونی کوهبنان گفت: شرکت زغالسنگ فرصت زیادی دارد و طولانی ترین تونل در شمال استان را دارد و می توان از آن برای ژئوتوریسم علمی، - ایسنا/کرمان رییس مجتمع منطقه معدنی هشونی کوهبنان گفت: شرکت زغالسنگ فرصت زیادی دارد و طولانی ترین تونل در شمال استان را دارد و می توان از آن برای ژئوتوریسم علمی، آموزشی و تفریحی استفاده کرد.

مجیدی امروز 31 مردادماه در دیدار وزیر کار با کارگران معدن هشونی شهرستان کوهبنان گفت: معدن هشونی از سال 1355 به بهره برداری رسیده که 17 میلیون تن ذخیره داشت و تا حالا حدود هشت میلیون تن آن استخراج شده و برای استخراج حدود 9 میلیون تن دیگر نیاز به تامین نقدینگی و تغییر روش استخراج داریم.

او با بیان این مطلب که کارگران معادن بیشتر از 15 سال توانایی کار ندارند، تصریح کرد: کارگران نیاز به نفس تازه دارند و سرمایه گذاری نیمه مکانیزه یا مکاتیزه ضروری است زیرا معادن زغالسنگ خوراک کارخانه های فولاد را تامین می کنند.

رییس مجتمع منطقه معدنی هشونی افزود: این معدن در 10 سال پیش با همین کارگران تا 25 هزار تن تولید داشت ولی با توجه به فرسودگی نیروی کارگری در حال حاضر، حقوق کارگران را به سختی در می آوریم.

او در بخش دیگر سخنانش عنوان کرد: در 18 خردادماه امسال سیل از شش ناحیه خساراتی به معدن وارد کرد و کارگران با دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن زغالسنگ کرمان پتانسیل تبدیل شدن به ژئوتوریسم علمی و تفریحی دارند

معادن زغالسنگ کرمان پتانسیل تبدیل شدن به ژئوتوریسم علمی و تفریحی دارند