مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30سياسي

اعضای شورای رشت با اساسنامه پسماند مخالفت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس شورای اسلامی شهر رشت در نود و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: - لایحه پسماند استان های شمالی کشور، پس از چندین جلسه بررسی در صحن و کمیسیون های تخصصی شورای رشت در نهایت با مخالفت شورا به تصویب نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس شورای اسلامی شهر رشت در نود و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی حماسه عظیمی است که الهام بخش قلب و اندیشه میلیون ها انسان دلباخته و عاشقی است که برای سیراب کردن عطش روحشان، کوثر زلالی همچون حسین (ع) را مشق می کنند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه قیام سید الشهدا (ع) در بین دیگر قیام ها و نهضت ها جایگاه ویژه ای دارد افزود: ابا عبدالله (ع) با انقلاب عاشورایی اش به تاریخ فهماند که نباید در مقابل ظلم و ستم سکوت کرد و برای تحقق عدل و اسلام ناب محمدی در صحرای نینوا مردانه ایستاد و خون پاکش را نثار اسلام کرد.

وی تصریح کرد: از حضور پرشور و انقلابی مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار رشت به منظور زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) و شرکت پُرشور در هیئت های عزاداری سرور و سالار شهیدان تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای رشت با اساسنامه پسماند مخالفت کردند

اعضای شورای رشت با اساسنامه پسماند مخالفت کردند