مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-06سياسي

زیرساخت لازم برای ایجاد فضای علمی در اندیشکده ها فراهم است


معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت لازم برای ایجاد فضای علمی در اندیشکده ها فراهم است.

- ایسنا/لرستان معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت لازم برای ایجاد فضای علمی در اندیشکده ها فراهم است.

علی فرهادی امروز 15 مردادماه در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی در دانشگاه لرستان که در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزارشد، با بیان اینکه دکترین برای تجزیه خاورمیانه ابتدا تجزیه ایران بود، اظهار کرد: اما در جنگ تحمیلی 220 هزار حکمران و شهید را از دست دادیم تا اقتدار این کشور حفظ شود.

وی با بیان اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم این همه زحمت معکوس شود، گفت: در حال حاضر حکمرانی ما در نظام بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت و منابع آب ایراد دارد؛ همچنین در باب انتخاب نمایندگان مجلس نیز باید تجدیدنظر کنیم.

معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مرکز پژوهش های مجلس ناقص عمل شده و تنها به توان و فکر 300 تا 400 نفر اکتفا شده و از اظهارنظر 1500 نفر از اساتید استانی نظیر لرستان محروم بودیم؛ یکی از دلایل این مشکلات تمرکز زیاد در پایتخت است؛ مگر می شود برای هر استانی با ویژگی های خاص آب و هوایی و قومیتی و اقلیمی یک نسخه پیچید؟ فرهادی گفت: به همین منظور برای استفاده از نظرات حکمرانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت لازم برای ایجاد فضای علمی در اندیشکده ها فراهم است

زیرساخت لازم برای ایجاد فضای علمی در اندیشکده ها فراهم است