مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-30بين الملل

گالانت: کابینه به رای دادگاه عالی درباره مصوبه کنست احترام می گذارد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که کابینه این رژیم رای دادگاه عالی تل آویو در پرونده شکایت علیه قانون «لغو استدلال معقولیت» را خواهد پذیرفت.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که کابینه این رژیم رای دادگاه عالی تل آویو در پرونده شکایت علیه قانون لغو استدلال معقولیت را خواهد پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عرب48 ، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به شکایت یک افسر ارشد ارتش رژیم اشغالگر به دادگاه عالی این رژیم علیه قانون لغو استدلال معقولیت که اخیراً به عنوان بندی از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط کنست (پارلمان) تصویب شد، تاکید کرد: اگر دادگاه عالی حکم به ابطال قانون لغو استدلال معقولیت بدهد، کابینه آن را خواهد پذیرفت.

گالانت امروز، یکشنبه گفت: ما کابینه قانونمدار هستیم و طبق قانون عمل خواهیم کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که وبسایت عبری زبان واللا صبح امروز اعلام کرد، یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی علیه قانون لغو استدلال معقولیت به دادگاه عالی شکایت کرد.

این شکایت پس از آن ارائه شده است که دوشنبه هفته گذشته نمایندگان کنست در غیاب نمایندگان جناح اپوزیسیون بند لغو استدلال معقولیت به عنوان بخشی از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی کابینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالانت: کابینه به رای دادگاه عالی درباره مصوبه کنست احترام می گذارد

گالانت: کابینه به رای دادگاه عالی درباره مصوبه کنست احترام می گذارد