مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-20سياسي

مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم معرفی شد


حجت الاسلام محمدطاها مهری با دریافت حکمی از رییس کمیته امداد به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان قم معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم تودیع محسن مسعودیان راد مدیرکل سابق و معارفه حجت الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) برگزار شد.

مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمت به محرومان را شرط ماندگاری انقلاب و صحت و سلامتی حرکت انقلاب دانست و اظهار کرد: تاکید ویژه امام و رهبری بر خدمت به محرومان نشان می دهد که کمک به محرومان در ذات انقلاب اسلامی نهفته است.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات نیازمندان وظیفه آحاد جامعه به ویژه افراد توانمند است، عنوان کرد: کمک به محرومان افتخار کمیته امداد است و این رویکرد می تواند نظام را به تحقق هدف والای عدالت اجتماعی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) نزدیک کند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به ظرفیت های مذهبی، فرهنگی و سرمایه های اجتماعی قم گفت: این ظرفیت های عظیم توقع ها را برای رفع فقر و کمک به محرومان مضاعف می کند وی تصریح کرد: وجود حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران، حوزه علمیه، مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم معرفی شد

مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم معرفی شد