مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-29سياسي

شناسایی نخبگان و مهارت آموزی، مهمترین انتظار از جهاد دانشگاهی است


نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رصد و شناسایی نخبگان و مهارت آموزی برای اشتغال پایدار نسل جوان مهمترین انتظار از جهاد دانشگاهی است.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ شناسایی نخبگان و مهارت آموزی، مهمترین انتظار از جهاد دانشگاهی است ایسنا/مرکزی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رصد و شناسایی نخبگان و مهارت آموزی برای اشتغال پایدار نسل جوان مهمترین انتظار از جهاد دانشگاهی است.

ولی اله بیاتی در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که پس از انقلاب با هدف پرداختن به موضوعات متناسب با نیاز جامعه در حوزه تحقیقاتی، پژوهشی تاسیس شد و در طول این سال ها ثمرات زیادی را برای کشور داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در بسیاری از ماموریت ها و رسالت های خود موفق عمل کرده است، افزود: با وجود اینکه این نهاد انقلابی بسیار موفق عمل کرده اما انتظار و توقع از یک نهاد انقلابی و جهادی نظیر جهاد دانشگاهی بیشتر است.

این نماینده مردم در خانه ملت به نیاز کشور در حوزه دانش بنیان اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی باید در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نخبگان و مهارت آموزی، مهمترین انتظار از جهاد دانشگاهی است

شناسایی نخبگان و مهارت آموزی، مهمترین انتظار از جهاد دانشگاهی است