مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-22اقتصادي

16 طرح اقتصادی و عمرانی فیروزکوه در هفته دولت افتتاح می شود


همزمان با هفته دولت 16 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 733 میلیارد و 900 میلیون تومان در سطح فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- فیروزکوه- فرماندار فیروز کوه گفت: همزمان با هفته دولت 16 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 733 میلیارد و 900 میلیون تومان در سطح فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری منش عصر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 16 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 733 میلیارد و 900 میلیون تومان در سطح فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری می رسد و یکی از فواید افتتاح طرح ها در سطح شهرستان ایجاد اشتغال مستقیم برای 500 نفر است.

وی با اشاره به سیل اخیر در سطح فیروزکوه و مشکلات ایجاد شده، گفت: با وجود مسائل سیل از برنامه های هفته دولت غافل نشدیم و هماهنگی های لازم در قالب چهار جلسه برای اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته دولت شکل گرفت.

فرماندار فیروز کوه با اشاره به طرح های قابل افتتاح در هفته دولت افزود: در حوزه آب و فاضلاب در بخش مرکزی روستاهای مهن، کندیان، کرکبنه و طرود در مسیر آبرسانی قرار دارند و در بخش ارجمند یک مخزن با ظرفیت 126 مترمکعب توسعه و باز سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 طرح اقتصادی و عمرانی فیروزکوه در هفته دولت افتتاح می شود

16 طرح اقتصادی و عمرانی فیروزکوه در هفته دولت افتتاح می شود