مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-21اقتصادي

25پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان در هفته دولت افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در هفته دولت 25 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سلامتی در جمع خبرنگاران استان از افتتاح و بهره برداری 25 پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ادامه داد: از این طرح های عمرانی 12 هزار و 852 خانوار بهره مند می شوند.

وی از اجرای 530 هکتار طرح بوته کاری 2 شهرستان گنبد کاووس و آق قلا خبر داد و گفت: همچنین 527 پروژه رواناب در این دو شهرستان اجرا شده است.

وی از تولید 287 هزار اصله نهال در نهالستان تاویر ظرف 2 سال اخیر خبر داد و افزود: 2 میلیون و 500 هزار اصله نهال در نهالستان قرق و 278 هزار اصله نهال در نهالستان سوسرا تولید می شود.

سلامتی توجه به حوزه آبخیزداری را برای استانی مانند گلستان دارای اهمیت دانست و افزود: احداث سازه های سنگ ملاتی کنترل رسوب حوزه آبخیز قرناوه و بند خاکی حوزه آبخیز لهندر شهرستان مراوه تپه از جمله اقدامات دولت است.

وی ضمن اشاره به احداث سازه سنگ و ملاتی و کنترل سیل و رسوب حوزه قورچای شهرستان رامیان، اضافه کرد: مشابه همین پروژه های آبخیزداری در 7 شهرستان دیگر استان هم اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان در هفته دولت افتتاح می شود

25پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان در هفته دولت افتتاح می شود