مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-06اقتصادي

اشتغال مستقیم 43 درصد افراد آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه ای


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: 43 درصد افراد آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه ای به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا انصاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با توجه به رصد صورت گرفته 43 درصد افراد آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه ای استان زنجان به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند، گفت: 64 بنگاه اقتصادی در حوزه ارائه آموزش های مهارتی و تخصصی در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه فنی وحرفه ای استان زنجان در زمینه انجام آموزش های مهارتی و در راستای آن ایجاد اشتغال عملکرد خوبی داشته است، افزود: آموزش فنی وحرفه ای متولی آموزش های غیررسمی به استناد قوانین، اسناد بالادستی و سایر حوزه ها نظام صنفی و قانون کار با هدف تربیت نیروی ماهر ونیمه ماهر بازار کار است .

انصاری ادامه داد: 75 درصد مهارت های این سازمان عملی است و آموزش های فنی وحرفه ای مطابق به درخواست متقاضیان و اشتغال محور است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دغدغه های حال حاضر در جامعه، ایجاد اشتغال است که سرمایه گذاری های بسیار زیادی در این بخش هر ساله صورت می گیرد، گفت: سازمان فنی وحرفه ای به همراه متولیان این حوزه طبق قوانین و مقررات برای ارائه آموزش های مهارتی و ارتقای شغلی تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مستقیم 43 درصد افراد آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه ای

اشتغال مستقیم 43 درصد افراد آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه ای