مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-27پزشكي

79 پرستار در بیمارستان های بوشهر جذب می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صدور 85 مجوز استخدام پیمانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد، 79 پرستار در بیمارستان های استان بوشهر جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حسن ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد 85 مجوز استخدام پیمانی در رشته های شغلی پرستاری، کارشناس اتاق عمل، فوریت های پزشکی و کارشناس امور مالی برای جذب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از سوی وزارت بهداشت صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد 79 مجوز به رشته شغلی پرستاری برای بیمارستان های شهدای خلیج فارس بوشهر، زینبیه خورموج، امام خمینی(ره) کنگان، امیرالمؤمنین گناوه و شهید گنجی برازجان اختصاص یافته است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سه مجوز به کارشناس اتاق عمل برای مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر رسیده است، ادامه داد: دو مجوز برای شغل فوریت های پزشکی جهت واحد اعزام بیمارستان امام حسین(ع) اهرم و یک مجوز کارشناس امور مالی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اختصاص یافته است.

ملکی زاده اعلام کرد: 215 نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند و بیشترین تعداد شرکت کننده ها مربوط به رشته شغلی پرستاری به تعداد 162 نفر بود و بعد از آن به ترتیب، اتاق عمل 33 نفر و فوریت های پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

79 پرستار در بیمارستان های بوشهر جذب می شوند

79 پرستار در بیمارستان های بوشهر جذب می شوند