مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:512023-08-06حوادث

کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی از طلافروشی های اصفهان


 حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از طلافروش های شهر اصفهان به پلیس آگاهی استان اصفهان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری فرد ناشناسی از وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:  شاکی در اظهارات خود عنوان کرد فردی با او تماس گرفته و سفارش خرید یک حلقه تک دست طلا را کرده و مدعی شده وجه معامله را از طریق همراه بانک به حسابش انتقال می دهد.

ترکیان بیان کرد: پس از اینکه طلای سفارشی فرد مذکور آماده شده، طلافروش با فرد ناشناس تماس می گیرد و او هم راننده خودروی اسنپی را فرستاده و در تماس تلفنی از طلافروش می خواهد پس از اینکه تصویر رسید واریز وجه را برایش ارسال شد طلا را به راننده اسنپ بدهد، طلافروش هم پس از مشاهده رسید واریز وجه، قطعه طلا را به راننده اسنپ می دهد اما پس از بررسی حساب بانکی خود متوجه می شود که هیچ پولی به حسابش واریز نشده و رسید ارسالی جعلی بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار با دقت و ظرافت خاصی توسط کارآگاهان در حال انجام بود که تعدادی دیگر از طلافروش های اصفهان به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت های مشابهی را مطرح کردند و همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی از طلافروشی های اصفهان

کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی از طلافروشی های اصفهان