مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-30سياسي

400 مددجوی کمیته امداد اصفهان شاغل شدند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 400 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شده است.

- اصفهان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 400 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شده است.

کریم زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در طول چهارماهه نخست امسال بیش از 400 فرصت شغلی برای مددجویان فراهم شده، اظهار داشت: امسال تاکنون از طریق طرح های راهبری شغلی و هدایت شغلی 285 مددجوی تحت حمایت وارد عرصه فعالیت های اقتصادی شده و 116 مددجوی مستعد کار نیز با معرفی مراکز کاریابی دارای شغلی با درآمد مناسب شده اند.

وی با بیان اینکه راهبران شغلی با تأمین مواد اولیه و خرید تضمینی محصولات در ایجاد اشتغال پایدار مؤثر هستند، ادامه داد: از کارآفرینان و صاحبان مشاغل و ایده های نو و دانش بنیان دعوت می کنیم در صورتی که طرح های تضمین شده بازار کار دارند به کمیته امداد مراجعه تا پس از تأیید طرح ها، نسبت به معرفی آن ها به مددجویان به عنوان راهبر شغلی اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید به برنامه ریزی های انجام شده برای پایداری مشاغل از طریق توسعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 مددجوی کمیته امداد اصفهان شاغل شدند

400 مددجوی کمیته امداد اصفهان شاغل شدند