مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-29سياسي

جلوگیری از تعطیلی 2 واحد تولید فولاد و حفظ اشتغال 400 نیرو


2 کارخانه تولید کننده میلگرد و مصنوعات فلزی در استان قزوین از جمله واحدهای تولیدی تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران هستند که با حمایت های قضایی در حال حاضر اشتغال بیش از 400 نفر نیروی کار در این واحدها حفظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی گفت: دو کارخانه تولید کننده میلگرد و مصنوعات فلزی در استان قزوین از جمله واحدهای تولیدی تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران است که با حمایت های قضایی در حال حاضر اشتغال بیش از 400نفر از نیروی کار در این واحدها حفظ شده است.

القاصی با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب مهمترین مسئله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و بر همین اساس نیز، شعار سال 1402 را مهار تورم و رشد تولید اعلام کردند، گفت: در دوره تحول و تعالی قضایی اقدامات به سزایی برای احیای واحد های تولیدی یا جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها صورت گرفته که منجر به حفظ اشتغال و جلوگیری از بیکاری هزاران کارگر و نیروی کار شده است.

وی گفت: در اجرای برنامه های عملیاتی دادگستریس استان تهران و با پیگیری اداره تصفیه امور ورشکستی دادگستری استان تهران، کارخانه های فولاد قزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 2 واحد تولید فولاد و حفظ اشتغال 400 نیرو

جلوگیری از تعطیلی 2 واحد تولید فولاد و حفظ اشتغال 400 نیرو