مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-07فرهنگي

پوستر فیلم کوتاه «هماتوم» رونمایی شد/آغاز روند پخش بین المللی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه «هماتوم»؛ پوستر این اثر کوتاه داستانی با طراحی روژان ایرجی همزمان با آغاز روند پخش بین المللی آن رونمایی شد.

- پوستر فیلم کوتاه هماتوم رونمایی شد/آغاز روند پخش بین المللی پوستر فیلم کوتاه داستانی هماتوم ساخته علی رفتاری با طراحی و اجرای روژان ایرجی در آستانه پخش بین المللی این اثر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه هماتوم ؛ پوستر این اثر کوتاه داستانی با طراحی روژان ایرجی همزمان با آغاز روند پخش بین المللی آن رونمایی شد.

فیلم کوتاه هماتوم به نویسندگی و کارگردانی علی رفتاری و تهیه کنندگی هخامنش دبستانی به تازگی مراحل پس تولید خود را به پایان رسانده و در توضیحی درباره آن آمده است: هماتوم (Hematoma) به جمع شدن خون در بخشی از بدن، اما بیرون از رگ های خونی گفته می شود.

در این اثر علی ثانی فر، بهناز جعفری، راضیه منصوری، مرجان صادقی، آذر امیرخوانساری و باران مقدم به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، تدوینگر: حسین جمشیدی گوهری، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مسترینگ: کامران سحرخیز، اصلاح نور و رنگ:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر فیلم کوتاه «هماتوم» رونمایی شد/آغاز روند پخش بین المللی

پوستر فیلم کوتاه «هماتوم» رونمایی شد/آغاز روند پخش بین المللی