مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-03بين الملل

زرداری: روابط ایران و پاکستان در حال توسعه است


وزیر خارجه پاکستان در کنفرانس خبری مشترک با همتای ایرانی خود، روابط تهران و اسلام آباد را برادرانه توصیف و تاکید کرد: هدف از تقویت روابط میان دو کشور، - وزیر خارجه پاکستان در کنفرانس خبری مشترک با همتای ایرانی خود، روابط تهران و اسلام آباد را برادرانه توصیف و تاکید کرد: هدف از تقویت روابط میان دو کشور، ارتقاء سطح روابط اقتصادی و همکاری ها در تمامی زمینه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلاول زرداری بوتو ظهر روز پنچ شنبه 12 مردادماه در نشست خبری مشترک با حسین امیر عبداللهیان در اسلام آباد گفت: ما 15 ماه پیش کار خود را در این دولت (پاکستان) آغاز کردیم و در ژوئن 2020 ایران یکی از اولین مقاصد من در سفرهای خارجی بود.

من با افتخار و رضایت از این دوران یاد می کنم، چراکه پیشرفت خوبی در توسعه روابط دو کشور داشته ایم.

وی ادامه داد: من همچنین بسیار خوشحالم که در اواخر دوران فعالیت دولت کنونی پاکستان شاهد سفر وزیر امورخارجه ایران به اسلام آباد هستیم.

زرداری تصریح کرد: یکی از نمونه های پیشرفت در روابط دو کشور افتتاح بازارچه مرزی پیشین-مند با حضور نخست وزیر پاکستان و رییس جمهور ایران در ماه مه و انتقال برق از ایران به پاکستان است.

این مقام پاکستانی ادامه داد: من می خواهم بگویم که این پروژه ها نشان دهنده تعهد و عزم دو کشور برای یافتن راه حل هایی به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرداری: روابط ایران و پاکستان در حال توسعه است

زرداری: روابط ایران و پاکستان در حال توسعه است