مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-05بين الملل

مسکو به حمله تروریستی کی یف در تنگه کرچ پاسخ خواهد داد


سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو به حمله تروریستی کی یف که یک کشتی غیرنظامی را در تنگه کرچ هدف قرار داد، پاسخ خواهد داد.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو به حمله تروریستی کی یف که یک کشتی غیرنظامی را در تنگه کرچ هدف قرار داد، پاسخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه در واکنش به حمله به کشتی غیرنظامی روسیه در تنگه کرچ گفت که حملات تروریستی اوکراین بی پاسخ نخواهد ماند و عاملان آن مجازات خواهند شد.

به گزاری خبرگزاری تاس، زاخارووا تصریح کرد: هیچ توجیهی برای این گونه اقدامات وحشیانه وجود ندارد و بی پاسخ نمی ماند و عاملان آن به ناچار مجازات خواهند شد.

وی تأکید کرد که روسیه این حمله تروریستی را که نه تنها خدمه را در معرض کشتن قرار می دهد، بلکه تهدید یک فاجعه زیست محیطی محسوب می شود، به شدت محکوم می کند.

وی افزود: رژیم کی یف که از سوی کشورهای غربی و سازمان های بین المللی محکوم نشده است، از روش های تروریستی جدید این بار در دریای سیاه استفاده می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد، جامعه بین المللی بار دیگر می تواند از نزدیک ببیند که چه نوع مشروعیت در کی یف اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو به حمله تروریستی کی یف در تنگه کرچ پاسخ خواهد داد

مسکو به حمله تروریستی کی یف در تنگه کرچ پاسخ خواهد داد