مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-15حوادث

قاچاقچی پرندگان وحشی در دزفول دستگیر شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول هرگونه حمل، عرضه و نگهداری گونه های وحشی بدون اخذ مجوز و پروانه مربوطه را ممنوع دانست و گفت: یک قاچاقچی پرندگان وحشی در دزفول دستگیر شد.

- مسعود نوری پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از دریافت گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر حضور قاچاقچی پرندگان وحشی در شهرستان دزفول و با حمایت دادستان و در عملیاتی غافلگیرانه توسط حافظان محیط زیست و نیروی انتظامی، متهم مذکور دستگیر شد.

وی ضمن قدردانی از پشتیبانی پرسنل انتظامی ادامه داد: پس از دریافت گزارش همیاران و دوست داران حیات وحش و با دریافت مجوز ورود به منزل از دستگاه قضایی، مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول، پاسگاه محیط بانی قلعه شاداب به همراه پرسنل انتظامی، این متخلف را دستگیر کردند که بیش از 120 قطعه پرنده بلبل خرما در این عملیات کشف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول بیان کرد: طبق بند الف ماده 12 قانون شکار و صید، هرگونه خرید، فروش، صید و زنده گیری گونه های وحشی بدون دریافت مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است.

نوری پور عنوان کرد: با توجه به محتویات پرونده تخلف صورت گرفته با دستور صادره از جانب مقام قضایی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دزفول متهم مذکور تا زمان تعیین تکلیف نهایی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی پرندگان وحشی در دزفول دستگیر شد

قاچاقچی پرندگان وحشی در دزفول دستگیر شد