مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-07سياسي

اختتامیه دومین دوره «مهرواره هوای نو» برگزار شد


اختتامیه دومین دوره «مهرواره هوای نو» با هدف تجلیل از برگزیدگان سال هیأت و تشکل های دینی کشور با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - اختتامیه دومین دوره مهرواره هوای نو با هدف تجلیل از برگزیدگان سال هیأت و تشکل های دینی کشور با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، واعظ و مبلغ دینی، مداحان برجسته کشوری و پیرغلامان حسینی(ع) و دیگر مسئولان کشور و مسئولان هیأت ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که عصر دوشنبه (16مرداد ماه) در تالار وحدت برگزار شد، وحید ملتجی، دبیر مهرواره هوای نو، با ارائه گزارشی اظهار کرد: در دومین دوره مهرواره حیات نو شش هزار و 892 هیات شرکت کردند و 15 هزار و 568 رشته داشتیم.

41 رشته جدید نیز طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیات ها باید نبض فرهنگی کشور را در دست بگیرند و کارها باید به مردم واگذار شوند، گفت: هوای نو بیشتر از اینکه مربوط به گذشته باشد مربوط به 40 سال آینده است و می خواهیم ریشه های گذشته را به زبان برای جوانان تبیین کنند.

وی گفت: هوای نو جشنواره نیست اصل ماجرا این است که هیات هویت ساز است کار باید به گروه های مردمی واگذار شود و مردم همواره همه جا حضور داشته اند و هیات ها باید نبض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه دومین دوره «مهرواره هوای نو» برگزار شد

اختتامیه دومین دوره «مهرواره هوای نو» برگزار شد