مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-23سياسي

برای اجرای شدیدترین حکم الهی علیه توهین کنندگان به قرآن تلاش می کنیم


دبیرکل گردان های حزب الله عراق گفت که « وظیفه شرعی ما ایجاب می کند که برای اجرای شدیدترین حکم الهی علیه توهین کنندگان به قرآن کریم تلاش کنیم».

- دبیرکل گردان های حزب الله عراق گفت که وظیفه شرعی ما ایجاب می کند که برای اجرای شدیدترین حکم الهی علیه توهین کنندگان به قرآن کریم تلاش کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوحسین الحمیداوی دبیرکل گردان های حزب الله عراق در واکنش به هتک حرمت به مقدسات اسلام و سوزاندان قرآن کریم در سوئد و دانمارک تصریح کرد: وظیفه شرعی ما ایجاب می کند که برای اجرای شدیدترین حکم خداوند علیه کسانی که عمدا به قرآن کریم توهین کردند، تلاش کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، الحمیداوی افزود: همچنین تلاش مضاعفی خواهیم کرد تا دستگاه امنیتی که این عملیات شنیع را مدیریت کرده است، مجازات شود .

وی تأکید کرد، دولت سوئد مطمئن باشد در صورت تکرار این عمل شنیع، با آن در حکم رژیم محارب با خدا و رسول و مؤمنان برخورد خواهیم کرد .

روز پنج شنبه گذشته دولت سوئد بار دیگر به سلوان مومیکا، شهروند عراقی مقیم استکهلم اجازه داد، در مقابل سفارت عراق در استکهلم یک تظاهرات کوچکی ترتیب داده و یک نسخه از قرآن کریم و پرچم عراق را پاره کند.

در پی این اقدام، وزارت خارجه عراق از سفیر سوئد خواست فورا به کشورش بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای شدیدترین حکم الهی علیه توهین کنندگان به قرآن تلاش می کنیم

برای اجرای شدیدترین حکم الهی علیه توهین کنندگان به قرآن تلاش می کنیم