مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-31سياسي

دیدار احزاب شورای وحدت لرستان با استاندار


احزاب شورای وحدت در استان در دیدار با استاندار لرستان به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بر همگرایی و وحدت بین نیروهای انقلابی و حمایت از دولت سیزدهم تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احزاب شورای وحدت نیروهای انقلابی استان لرستان با استاندار لرستان دیدار کردند.

در این نشست که در سالن جلیان استانداری لرستان برگزار شد، 10 نفر از اعضای شورای وحدت به نمایندگی از اجزاب و جبهه های سیاسی و شوراهای شهرستان صحبت کرده و دغدغه های خود را بیان کردند.

عبدلکریم سپهوند قائم مقام شورای وحدت در لرستان و رییس جمعیت پیروان خط امام و رهبری در استان در ابتدای این نشست عنوان کرد: دشمن در سال گذشته با اقداماتی که انجام داد و با اغتشاشاتی که ایجاد شد فکر می کرد نظام تضعیف می شود، اما مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی هایی که در این مدت برگزار شدت با حضور خود بار دیگر درس بزرگی به دشمنان دادند.

وی در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری رهبری ابتدای سال به موضوع مهم انتحابان اشاره داشتند که در بین سخنان ایشان دو موضوع مهم امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح شد.

قائم مقام شورای وحدت در استان لرستان گفت: در بحث مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات، سازمان های مردمی مانند احزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار احزاب شورای وحدت لرستان با استاندار

دیدار احزاب شورای وحدت لرستان با استاندار