مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-05سياسي

گردهمایی سراسری فعالین مهدویت برگزار شد


مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، از برگزاری گردهمایی سراسری فعالین مهدویت با حضور مربیان مهدویت، معاونین فرهنگی و آموزشی و مسئولین روابط عمومی استانهای کشور در دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه به مدت دو روز در مجتمع یاوران .

- مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، از برگزاری گردهمایی سراسری فعالین مهدویت با حضور مربیان مهدویت، معاونین فرهنگی و آموزشی و مسئولین روابط عمومی استانهای کشور در دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه به مدت دو روز در مجتمع یاوران مهدی موعود(عج) قم – جمکران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، با اعلام این خبر گفت: این جلسه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران فرهنگی و روابط عمومی بنیاد مرکز و مدیر مرکز تخصصی مهدویت و با پیام تصویری حجت الاسلام والمسلمین قرائتی همراه بود.

وی افزود: برگزاری جلسات تخصصی فرهنگی و آموزشی مهدویت، جلسات آموزشی روابط عمومی، حضور و سخنرانی اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت در بخشهای کودکان و نوجوانان و جوانان، از موضوعات این گردهمایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی سراسری فعالین مهدویت برگزار شد

گردهمایی سراسری فعالین مهدویت برگزار شد