مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-27سياسي

رشادت رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد هرگز فراموش نخواهد شد


مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رزمندگان استان همدان اوج برخورد ونقطه طلایی در عملیات مرصاد بودند واین عملیات با نام شهدا ورزمندگان استان همدان معنا پیدا کرده است.

- همدان-مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رزمندگان استان همدان اوج برخورد ونقطه طلایی در عملیات مرصاد بودند واین عملیات با نام شهدا ورزمندگان استان همدان معنا پیدا کرده است.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از سال 1359 تا سال 1367 دو اتفاق بزرگ رخ داد که یکی عملیات مرصاد در سرپل ذهاب بود و دومین اتفاق در سال 67 بود که از تنگه حسن آباد و تنگه چارزبر، رزمندگان همدانی جلوی ستون منافقین را گرفتند و برگ زرینی در تاریخ ایران رقم زدند.

وی بابیان اینکه نقش استان همدان در عملیات مرصاد پر رنگ و بی بدیل بود افزود :400 رزمنده در کشور در عملیات مرصاد شهید شدند که 140 شهید متعلق به استان همدان است.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه رزمندگان در گردنه چارزبر و تنگه مرصاد خوش درخشیدند، افزود: بعضی افراد برای اولین بار به جبهه رفتند و این در حالی بود که نگاه مردم به نفاق کاملاً یک نگاه منفی بوده است و با ستون پنجم دشمن با قاطعیت برخورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد هرگز فراموش نخواهد شد

رشادت رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد هرگز فراموش نخواهد شد