مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-02سياسي

مجوز مجموعه «فرهنگ و هنر قوم ترکمن» در گلستان صادر شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از اعطای پروانه فعالیت مجموعه داری با عنوان «فرهنگ و هنر قوم ترکمن» در استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از اعطای پروانه فعالیت مجموعه داری با عنوان فرهنگ و هنر قوم ترکمن در استان خبر داد.

محمدجواد ساوری شامگاه سه شنبه 10 مرداد ماه در نشست با مالک و مدیر مجموعه جدید فرهنگ و هنر ترکمن گفت: در راستای اجرای ماده 20 فصل سوم مصوبه سال 1384 هیئت وزیران مبنی بر آیین نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال منقول فرهنگی-تاریخی مجاز، پروانه فعالیت مجموعه داری با عنوان فرهنگ و هنر قوم ترکمن متعلق به حسن مویدفر به مدت یک سال صادر و اعطا شد.

وی با اشاره به اینکه پروانه مجموعه داری فرهنگ و هنر ترکمن به شماره 6666/14022500 مورخ 18/‏04/‏1402‬ از سوی معاونت میراث فرهنگی کشور و اداره کل موزه ها صادرشده است، گفت: فعالیت این مجموعه در محدوده اشیای فرهنگی-تاریخی است که پس از تکمیل مدارک قابل تمدید خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به این که این مجوز، چهارمین پروانه فعالیت مجموعه داری در استان گلستان است، افزود: تا پیش از این مجوز مجموعه های سنگ، گوهر، کانی و فسیل آمتیست ، سقاخانه رادکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجموعه «فرهنگ و هنر قوم ترکمن» در گلستان صادر شد

مجوز مجموعه «فرهنگ و هنر قوم ترکمن» در گلستان صادر شد