مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-17اجتماعي

آزمون جامع مهارت آموزی در 6 شهر مازندران برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری چهل ویکمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش در سال تحصیلی 1402-1402 در شش شهر مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان آهنگر ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این آزمون در 2 بخش عملی و نظری آنلاین در شهرهای ساری، قائم شهر، بابل، آمل، چالوس و تنکابن برگزار می شود، زمان آزمون عملی را 29 و 30 مردادماه و آزمون نظری آنلاین را اول تا سوم شهریورماه عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه 28 رشته مصوب آموزش و پرورش و ارشاد داریم، یادآور شد: این دوره آزمون در 10 رشته گرافیک رایانه ای، چهره سازی، تصویربرداری، نوازندگی ساز جهانی، عکاسی دیجیتال، دستیاری طراحی، لباس (دوخت و ترمیم)، نوازندگی ساز ایرانی، تصویربرداری و جلوه های ویژه رایانه ای و طراحی بسته بندی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سالانه 3 آزمون برگزار و مرحله بعدی حوالی دی ماه خواهد بود.

آهنگر با اشاره به اینکه در این دوره 919 هنرجو در آزمون عملی و یکهزار و 430 هنرجو در آزمون نظری آنلاین شرکت می کنند، گفت: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه سامانه آزمون هنر، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع مهارت آموزی در 6 شهر مازندران برگزار می شود

آزمون جامع مهارت آموزی در 6 شهر مازندران برگزار می شود