مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-17سياسي

پویش نسیم حسینی کمیته امداد در خوزستان آغاز شد


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از آغاز پویش نسیم حسینی همزمان با آغاز مراسم اربعین حسینی به منظور حمایت از خانواده های نیازمند مناطق محروم و مرزی در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از آغاز پویش "نسیم حسینی" همزمان با آغاز مراسم اربعین حسینی به منظور حمایت از خانواده های نیازمند مناطق محروم و مرزی در استان خبر داد.

جمال شیبه در این خصوص اظهار کرد: در قالب پویش نسیم حسینی، با صدقاتی که به نیت سلامتی سفر و امام عصر(عج) از سوی زائران در مراسم اربعین حسینی پرداخت می شود وسایل مورد نیاز زندگی خانواده های نیازمند مناطق محروم و مرزی استان خوزستان تهیه و توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: سال گذشته در قالب این پویش 500 دستگاه یخچال تهیه و در بین نیازمندان شهرهای مرزی استان خوزستان توزیع شد.

وی گفت: این اداره کل پایگاه های جمع آوری صدقات را در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر کرده و امسال هدفگذاری شده است که در قالب پویش نسیم حسینی یک هزار و 452 دستگاه کولر تهیه و بین خانواده های نیازمند مناطق محروم و مرزی استان خوزستان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نسیم حسینی کمیته امداد در خوزستان آغاز شد

پویش نسیم حسینی کمیته امداد در خوزستان آغاز شد