مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-22فرهنگي

«به تماشاگه راز» منتشر شد/ یادداشت استاد برای شاگرد


آلبوم «به تماشاگه راز» به آهنگسازی و نوازندگی تار محمدرضا عزیزی و همراهی تمبک جلال تقی لو با یادداشتی از بهروز همتی مدرس پیشکسوت موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم به تماشاگه راز به آهنگسازی و نوازندگی تار محمدرضا عزیزی و همراهی تمبک جلال تقی لو با یادداشتی از بهروز همتی مدرس پیشکسوت موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به تماشاگه راز عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که به آهنگسازی و نوازندگی تار محمدرضا عزیزی و نوازندگی تمبک جلال تقی لو در دسترس شنوندگان موسیقی ایرانی قرار گرفته است.

این آلبوم بی کلام، شامل هفت قطعه بداهه و آهنگسازی شده در ژانر موسیقیِ کلاسیک ایرانی است که مینو جلفایی طراحی گرافیک آلبوم، ضبط آنسامبل توسط مجتبی آخوندی و میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را حسن خدایی نیا برعهده داشته اند.

بهروز همتی نوازنده و مدرس پیشکسوت موسیقی ایرانی درباره این آلبوم نوشته است: تدریس موسیقی طی سال های گذشته پیوسته برایم با چالش ها و جذابیت هایی فراوان همراه بوده است.

از جمله شوق انگیزترین بخش های آن ارتباط دائم با نسل های جوان، هنرجویانِ هنرستان های موسیقی و دانشجویان دانشگاه های موسیقی را می توان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به تماشاگه راز» منتشر شد/ یادداشت استاد برای شاگرد

«به تماشاگه راز» منتشر شد/ یادداشت استاد برای شاگرد