مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-09سياسي

برخی مدیران فهم درستی از رسانه ندارند/حافظ منافع استان باشیم


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید حافظ منافع استان و نه اشخاص باشیم، گفت: برخی مدیران فهم درستی از رسانه ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با بیان واقعیات و روشنگری مسئولانه سطح امنیت روانی و اجتماعی جامعه را ارتقا می دهند و قدرت تحلیل سیاسی مردم را بالا می برند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به واسطه بدهی های باقی مانده از دولت قبل و تلاش دولت برای عدم چاپ پول بدون پشتوانه و عدم استقراض از بانک مرکزی اقدامات دولت هنوز اثرات خود را در سفره مردم نشان نداده است، گفت: اما این اقدامات امنیت، سلامت، رفاه و آسایش مردم را در بلند مدت نوید می دهد.

حذف دلار از برخی مبادلات تجاری قناعت با اشاره به اینکه تلاش دولت بر عدم چاپ پول بدون پشتوانه و عدم استقراض از بانک مرکزی اهمیت فوق العاده ای دارد، ادامه داد: در رابطه تجاری با کشورهای همسایه در بسیاری از موارد دلار از چرخه تبادلات حذف شده است که ثمرات این اتفاقات در آینده خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: در خراسان جنوبی نیز طی سال های اخیر اقدامات خوبی انجام شده است که پیگیری موضوع راه آهن بیرجند- یونسی یکی از این موارد است که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود که منابع آن از محل تهاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران فهم درستی از رسانه ندارند/حافظ منافع استان باشیم

برخی مدیران فهم درستی از رسانه ندارند/حافظ منافع استان باشیم