مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-27سياسي

مردم مقاوم اسلام آبادغرب سد راه منافقین


فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با اشاره به نقش مهم هوانیروز در پیروزی عملیات غرورآفرین مرصاد، گفت: ستون جنگی منافقین با آتش های بالگردهای هوانیروز درهم شکست.

- سرهنگ خلبان رحیم عینی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت عملیات ظفرمند و غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه، اظهار کرد: این عملیات یادآور دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام و همچنین مقاومت مثال زدنی مردم این استان است.

وی به روایتی از نقش هوانیروز در پیروزی عملیات مرصاد و تار و مار شدن منافقین در گردنه چارزبر پرداخت و افزود: بعد از پذیرش قطعنامه 598 زمانی که صدام حسین بعد از هشت سال جنگ، خود را شکست خورده می دید و در عین حال گروهک وطن فروش منافقین که به دامان او پناه برده بودند نیز بر روی دستش مانده بود با 2 هدف رهایی از این گروهک خود فروخته و نیز امید برای تسخیر خاک ایران با تجهیز این عناصر آنها را روانه میدان نبرد کرد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه خاطر نشان کرد: منافقین می خواستند در یک عملیات غافلگیرانه با شعار مهران تا تهران در کمتر از 48 ساعت به تهران برسند و بر اساس اسناد که هم اکنون در محل یادمان مرصاد موجود است حتی استاندار و فرماندار هر استان را نیز مشخص کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مقاوم اسلام آبادغرب سد راه منافقین

مردم مقاوم اسلام آبادغرب سد راه منافقین