مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-08سياسي

حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور است


رییس سازمان بازرسی کل کشور در دومین روز از سفر به استان فارس از طرح در حال ساخت عایق سازان خاورمیانه در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خداییان در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان فارس با همراهی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و مدیر کل بازرسی استان، از طرح در حال ساخت عایق سازان خاورمیانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد.

طی این بازدید مدیران پروژه مشکلات و چالش های پیش روی احداث آن را با خداییان در جریان گذاشته و خواستار پیگیری موضوع از سوی سازمان بازرسی شدند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز با یادآوری این موضوع که یکی از اولویت های سازمان بازرسی حمایت از واحدهای تولیدی و رفع چالش های پیش روی این حوزه است قول مساعد داد که برای رفع مشکلات و گره گشایی از مسائل اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: سازمان بازرسی کل کشور بر اساس وظیفه ذاتی خود و در راستای تحقق شعار سال با مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع چالش ها اقدام خواهد کرد.

خداییان هدف از ایجاد شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی را کمک به اقتصاد؛ اشتغال و رونق تولید دانست و گفت: مسئولان اگر می بینند که یک کارآفرین و تولیدکننده به دنبال تولید است باید کمک کنند و نگذارند چرخه تولید با مشکل مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور است

حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور است