مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-15اجتماعي

گذرگاه خسروی برای استقبال از زائران اربعین آماده می شود


مرز خسروی به عنوان «دروازه تاریخی کربلا» برای دومین سال پیاپی با پیشرفت امکانات و زیرساخت هایی بهتر از سال گذشته آماده میزبانی از زائران اربعین است.

- کرمانشاه- مرز خسروی به عنوان دروازه تاریخی کربلا برای دومین سال پیاپی با پیشرفت امکانات و زیرساخت هایی بهتر از سال گذشته آماده میزبانی از زائران اربعین است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: محرم که تمام می شود، کرمانشاه که از دیرباز به دروازه نجف شهره بوده و قدمگاه زائران علوی و حسینی به شمار می رفته است آماده استقبال از زائران اربعین می شود.

مرز خسروی در غربی ترین نقطه کشور با داشتن بزرگترین پایانه بین المللی زمینی خاورمیانه، قدیمی ترین، اصلی ترین و در عین حال هموارترین مسیر برای تردد زوار کشورمان به عتبات عالیات در کشور عراق شناخته می شود که اگر این روزها سری به این مرز بزنید، رفت و آمد موکب داران برای تدارک مقدمات استقبال از زائران در ایران و عراق به چشم می آید.

موکب داران دولتی و مردمی که عاشق و شیفته اباعبدالله (ع) هستند امسال بیش از هر چیز به دنبال وسایل سرمایشی برای کم کردن سختی زائران هستند.

حدود یک هفته از آخرین سفرم از کرمانشاه به مرز خسروی که برای پیگیری مصوبات کمیته فعال فرهنگی اربعین بود می گذرد که به اصرار مدیر خبرگزاری مجدد برنامه سفر به خسروی را هماهنگ می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذرگاه خسروی برای استقبال از زائران اربعین آماده می شود

گذرگاه خسروی برای استقبال از زائران اربعین آماده می شود