مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-08ورزشي

داورزنی: آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است


رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی های اخیر تیم های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.

- رییس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی های اخیر تیم های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا داورزنی در نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 و آیین رونمایی از لوگو، پوستر و هویت بصری جام بیست ودوم آسیا و سامانه بلیت فروشی این رقابت ها، گفت: والیبال در ایران نزدیک به 130 سال قدمت دارد که بطور غیررسمی در شهر تبریز این رشته نوپا شکل گرفت و بطور رسمی سال قبل صدمین سال ورود ایران به این رشته را جشن گرفتیم.

وی افزود: در یک فرآیند زمانی صدساله از زمان ورود والیبال به ایران، از سی سال گذشته یک روند توسعه ای را در پیش گرفتیم.

نگاه مردم به والیبال در دو دهه پیش نگاه مثبتی بود، اما هم اکنون مردم ایران نگاه ویژه و فوق العاده ای به این رشته ورزشی دارند.

رییس فدراسیون والیبال به موفقیت های تیم ملی در یک دهه اخیر نیز گریزی زد و گفت: نقطه حرکت والیبال ایران زمانی بود که وارد لیگ ملت ها شدیم و تنه به تنه تیم های بزرگ والیبال دنیا زدیم و جرقه این موفقیت زمانی زده شد که به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است

داورزنی: آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است