مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-11حوادث

تاخیر پرواز تهران - نجف معراج به علت نقص فنی؛ پرواز به صبح موکول شد


پرواز هواپیمایی معراج که قرار بود ساعت 17 روز جمعه انجام شود، با تاخیر چندین ساعته مواجه شده و روابط عمومی این شرکت گفت که پرواز صبح شنبه انجام خواهد شد.

- تاخیر پرواز تهران - نجف "معراج" به علت نقص فنی؛ پرواز به صبح موکول شد پرواز هواپیمایی معراج که قرار بود ساعت 17 روز جمعه انجام شود، با تاخیر چندین ساعته مواجه شده و روابط عمومی این شرکت گفت که پرواز صبح شنبه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مسافران پرواز معراج به شماره 4803 از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف، از تاخیر این پرواز خبر داد و گفت: این پرواز قرار بوده ساعت 17:45 تهران را به مقصد نجف ترک کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی توضیح داد: در شرایطی که فرآیند تحویل پاسپورت ها و چک این انجام شده بود و ما منتظر اعلام برای سوار شدن به هواپیما بودیم، اعلام شد که هواپیما دچار مشکل شده و قرار است مسافران فردا صبح با پرواز جایگزین به نجف اعزام شوند.

در این خصوص میرسمیعی -روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج- به ایسنا گفت: از بخش بازرگانی در فرودگاه حاضر بودند و طبق دستورالعمل حقوق مسافر برخورد کردند.

در حال حاضر هم مسافران به سمت هتل هدایت می شوند که آنجا پذیرایی شده و استراحت کنند و پرواز حدود ساعت 7 صبح شنبه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر پرواز تهران - نجف معراج به علت نقص فنی؛ پرواز به صبح موکول شد

تاخیر پرواز تهران - نجف معراج به علت نقص فنی؛ پرواز به صبح موکول شد