مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-01اقتصادي

قطعی برق منازل در دستور کار شرکت توزیع برق همدان نیست


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه 1071 روستای استان همدان برق دار هستند، گفت: قطعی برق منازل و مراکز جمعیتی دردستور کار شرکت توزیع برق نیست.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه 1071 روستای استان همدان برق دار هستند، گفت: قطعی برق منازل و مراکز جمعیتی دردستور کار شرکت توزیع برق نیست.

حمید طهماسبی خو در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه مدیریت بار در بخش خانگی خط قرمز شرکت توزیع برق است، اظهار کرد: مدیریت بار در بخش های صنعتی، کشاورزی و اداری براساس مصوبه هیأت وزیران اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه برای تأمین برق پایدار و مطمئن که هدف اصلی شرکت است، برنامه های مدون و دقیقی برای سال طراحی و اجرا می گردد، اضافه کرد: این برنامه ها برای تعمیر و نگهداری شبکه، مقاوم سازی شبکه های توزیع و پایداری ضریب اطمینان شبکه انجام می شود.

طهماسبی خو بیان کرد: با توجه به اینکه امسال هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده ای برای مدیریت باز شبکه برای مراکز جمعیتی نداریم، برخی از قطعی های ناخواسته در پی وقوع حوادث و شرایط مختلف جوی به وجود می آید که این شرکت با وجود اکیپ های اتفاقات و عملیات و اکیپ های متعدد تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق منازل در دستور کار شرکت توزیع برق همدان نیست

قطعی برق منازل در دستور کار شرکت توزیع برق همدان نیست