مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-17پزشكي

خرابی مکرر آسانسور مشکل پر سروصدای بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا


این روزها خرابی آسانسورهای بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا به مشکلی پر سروصدا برای این مرکز درمانی تبدیل شده است.

- شهرضا - این روزها خرابی آسانسورهای بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا به مشکلی پر سروصدا برای این مرکز درمانی تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: افتتاح ساختمان جدید بیمارستان فوق تخصصی امیرالمومنین شهرضا در سال 1398 و افزایش ظرفیت های آن موجب شد تا این بیمارستان به قطب مراکز درمانی جنوب استان اصفهان تبدیل شود، ساختمان جدید بیمارستان ظرفیت بیمارستان را از 140 تخت به بیش از 250 تخت افزایش داده و نقش بی بدیلی در خدمت رسانی بهتر به بیماران در جنبه های مختلف درمانی ایفا کرده است.

یکی از معضلات این ساختمان جدید الاحداث برای بیماران و پرسنل، خرابی پی در پی آسانسورهای آن است که بر اساس گزارش های مردمی کارکرد آسانسورهای این بیمارستان متأسفانه نقطه ضعف بزرگی برای مجموعه محسوب می شود به طوری که وجود کادر مجرب و خدمت رسانی خوب پرسنل این بیمارستان را در ذهن مراجعه کنندگان تحت شعاع قرار داده است.

یکی از همراهان بیمار در گفت و گو با در مرداد ماه در بیشتر اوقات از شبانه روز یکی از 2 آسانسور بیمارستان برای استفاده غیر فعال بوده و خرابی این آسانسورها به امری عادی برای پرسنل بیمارستان که بیش از همه نیازمند استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابی مکرر آسانسور مشکل پر سروصدای بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا

خرابی مکرر آسانسور مشکل پر سروصدای بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا