مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 01:152023-08-15سياسي

حادثه تروریستی شاهچراغ، ارزش عملیاتی ندارد


نایب رییس مجلس در جمع اساتید حوزوی طرح علمداران تبلیغ، ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع)، اینگونه حوادث را فاقد ارزش عملیاتی برای دشمن دانست.

- ایسنا/قم نایب رییس مجلس در جمع اساتید حوزوی طرح علمداران تبلیغ، ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع)، اینگونه حوادث را فاقد ارزش عملیاتی برای دشمن دانست.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نائب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اساتید بسیجی حوزه علمیه قم طی سخنانی گفت: رسانه های بیگانه در یک دوگانگی و تضاد، اینگونه بیان می کنند که این عملیات توسط داعش صورت نگرفته است تا ذهن افکار عمومی به سمت و سوی دیگر هدایت گردد و در جایی دیگر این رسانه ها، برای اهداف خود اینگونه القا می کنند که این عملیات، انتقام داعش به خاطر اعدام اعضای خود می باشد.

وی افزود: حملات در اماکن عمومی مانند پارک ها و اماکن زیارتی، مطلقا ارزش عملیاتی ندارد؛ اگر مقر نظامی را زدند و حلقه اولی را شکستند و نفوذ کردند و اهداف را محقق کردند، این را می توان ضعف حفاظتی دانست و برای طرف هم یک موفقیت تلقی شود، ولی مراکز عمومی، مراکز فرهنگی، اداری و زیارتی، مراکزی است که بنابر تسهیل رفت و آمد است و بنابر برداشتن موانع و کم کردن موانع است، لذا نمی توان آنرا موفقیت تلقی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی شاهچراغ، ارزش عملیاتی ندارد

حادثه تروریستی شاهچراغ، ارزش عملیاتی ندارد