مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-17سياسي

نماینده مجلس: تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید کاظم دلخوش ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در تالار آبشار گلسار رشت با قدردانی از ابراز همدردی اصحاب رسانه پیرامون درگذشت مادرش اظهار کرد: همواره تلاش کرده ام که با اصحاب رسانه ارتباط صمیمی و تنگاتنگی داشته باشم و حتی با تمامی تالماتی که به واسطه فوت مادرم داشتم حاضر به لغو این مراسم نشدم.

  وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند و باید برای ماندگاری نام و یاد این عزیزان تلاش کرد.

  نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به پرداخت تسهیلات به خبرنگاران اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را به منظور افزایش سهمیه تسهیلات برای خبرنگاران استان گیلان به کار گرفتیم و خوشبختانه تاکنون چندین مرحله وام نیز پرداخت شده است.

  دلخوش با اشاره به رشد اقتصادی کشور بیان کرد: به رییس جمهور احترام می گذارم و معتقدم در بین هفت نماینده این جایگاه بهترین بوده اما متاسفانه کابینه قوی ندارد.

  وی با اشاره به بحران آب در کشور افزود: هفته گذشته در یکی از نطق ها اعلام کردم در صورت عدم رفع برخی از مشکلات استعفا می دهیم و وقتی چهار مرحله مردم صومعه سرا به بنده رای اعتماد داده اند، نشانه عملکرد بنده است و اینکه برخی از لجن پراکنی های وابسته به کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد

نماینده مجلس: تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد