مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-31اقتصادي

بهره برداری از 183 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کرمان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان گفت: 183 واحد در سال گذشته در مجموعه شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده که 2100 نفر اشتغال به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین میجانی امروز در بازدید از کارخانه بابک مس شهربابک گفت: کارخانه بابک مس در شهربابک با حداقل ضایعات مشغول به کار است و با حجم کاری که این کارخانه دارد توقع می رفت که ضایعات بیشتری داشته باشد و با برخورداری از مدیریت و پرسنل ماهر با کمترین ضایعات در حال فعالیت است که می تواند الگوی مناسبی برای سایر کارخانه های فعال در این حوزه باشد.

 میجانی با تاکید بر سیاست های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به تامین نیاز شرکت های بزرگ از داخل استان گفت: ادعای فولاد زرند ایرانیان پس از انعقاد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی این است که 65 درصد نیاز خود را در تامین قطعات از داخل استان تامین کرده اند.

 میجانی با بیان لزوم تکمیل زنجیره تولید در استان کرمان خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان به دنبال ایجاد فرهنگی در حوزه خرید های شرکت های بزرگ است که در قالب زنجیره قطعات صنعتی هم دنبال می شود.

وی اضافه کرد: شرکت های بزرگ پای کار اقتصاد استان باشند و با خرید و تامین نیازهای استان در هر حوزه ای از تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی استان حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 183 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کرمان

بهره برداری از 183 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کرمان