مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-07سياسي

عناصر و مؤلفه های تشکیل دهنده ی «تحوّل راهبردی» در انقلاب اسلامی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین نشست از دهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحوّل؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر .

- عناصر و مؤلفه های تشکیل دهنده ی تحوّل راهبردی در انقلاب اسلامی رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، عناصر و مؤلفه های تشکیل دهنده ی تحوّل راهبردی در انقلاب اسلامی را دین، مردم و رهبری دانست و گفت: اگر این سه رکن با هم مکمل و ترکیب شوند و در کنار هم قرار گیرند، تحول و رسیدن به وضعیت مطلوب امکان پذیر است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین نشست از دهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان راهبرد تحوّل؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: ما در ده جلسه ی گذشته راجع به اصل تحول، اهمیت تحول، ضرورت تحول، مبانی و انواع مبانی تحول، سطح و لایه های آن، گونه شناسی تحول، الگو های تحول و شرایط و زمینه های تحول بحث کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناصر و مؤلفه های تشکیل دهنده ی «تحوّل راهبردی» در انقلاب اسلامی

عناصر و مؤلفه های تشکیل دهنده ی «تحوّل راهبردی» در انقلاب اسلامی