مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-22اجتماعي

استفاده از ظرفیت تمام مدارس جهت اسکان زائران در ایلام


از ظرفیت تمامی مدارس ایلام جهت اسکان زائران استفاده شده است.

- علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی این اداره کل تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی افزود: در این رابطه از ظرفیت تمامی مدارس استفاده شده است و تمام این اماکن جهت اسکان میهمانان سیدالشهدا (ع) آماده ارائه خدمت هستند.

  مدیر کل اموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه همچنین تعدادی از مدارس نیز در اختیار دستگاه های اجرایی در جهت خدمات رسانی به زائران قرار گرفته است، ادامه داد: موکب اداره کل آموزش و پرورش  استان ایلام نیز در مرز مهران راه اندازی شده و خدمات مختلفی مانند پخت غذا، توزیع بسته های فرهنگی، اجرای گروه سرود دانش آموزی در آن ارائه خواهد شد.

  درویشی خاطر نشان کرد: در اربعین سال جاری  از ظرفیت دانش آموزان اعضای شورای بسیج دانش آموزی و مدارس استعدادهای درخشان نیز در بسیاری از موکب ها با عنوان راهنمایان استقبال از زائران حسینی استفاده می شود.

  این مقام مسئول گفت: تعداد یک هزار دانش آموز و همچنین تعداد یک هزار فرهنگی در خدمات دهی به زائران حسینی در ایام اربعین سال جاری فعالیت می کنند، که یکی از مهم ترین فعالیت این افراد پاکسازی محیطی در مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت تمام مدارس جهت اسکان زائران در ایلام

استفاده از ظرفیت تمام مدارس جهت اسکان زائران در ایلام