مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-15سياسي

شورش برادران لیلا در جبهه اصلاحات


جبهه اصلاحات صورتی اپورتونیستی از تحولات عمیق تر دموکراتیک شامل جنبش حقوق زنان است که در نهایت یادآور شعارهای فیلم «برادران لیلاست»! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: شدت نزاع و درگیری های راهبردی و تشکیلاتی در جبهه اصلاحات آنچنان بالا گرفته که برخی از اعضای این جبهه از بازتولید کنش های سیاسی مجاهدین خلق از سوی اعضای حزب اتحاد ملت جبهه فوق خبر داده و پرده از تلاش های برای به بازی گرفتن زنان و جوانان برای اهداف سیاسی خود کنار می زنند.

در این رابطه محمد قوچانی طی گزارشی در شماره اخیر مجله آگاهی نو ، ضمن انتقاد صریح از حزب اتحاد ملت آنان را بلشویک هایی خواند که چپ روی را دنبال کرده و با کانالیزه کردن خاتمی او را به وادی انتصابات کشانده اند، همانی که آنان سال هاست در عرصه سیاسی کشور ادعای مخالفت با آن را دارند.

در این زمینه بررسی گزارش قوچانی در بردارنده روایت دسته اولی از شدت اختلافات در جبهه اصلاحاتی می باشد که بنا دارد هدایت و مدیریت اصلاح طلبان را بر عهده گیرد، جبهه ای که بنا بر گفته قوچانی در ابتدای امر با شکاف میان حزب اتحاد ملت- کارگزاران از سویی و شکاف میان اتحاد ملت- حزب توسعه ملی از جانب دیگر مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش برادران لیلا در جبهه اصلاحات

شورش برادران لیلا در جبهه اصلاحات